The Bright Side of the Road

Napos oldal

Napos oldal

12. nap

Emberek. Akik. Körbevitorlázzák. A. Földet.

2015. október 04. - A Beautiful Loser

Hát, erről többet nem is mondanék, az alcím, na meg a belinkelt videó magáért beszél.

 Azt hiszem, nekem is volt egy ilyen tervem valaha.... Persze ott van a "To do list"-emen számos egyéb dologgal együtt, amikre már 10 évvel ezelőtt sem emlékeztem, mint például dolgozni egy csokigyárban és megtanulni zongorázni, lovagolni, franciául stb... Ezen felbuzdulva folytattam a régi naplóim olvasgatását, keresve valamiféle megcsillanó értelmet a tizenéveskori elmémben, de eléggé monoton általában a témaválasztás ezekben az írásokban: miért nem tetszem x-nek, y már nem a barátnőm, z ellenben igen, de nem, mégse, és különben is, miért vagyok ennyire balfasz... Na, mindegy, azért néha érintőlegesen eltűnődtem azon, hogy mihez kezdjek majd az életemmel de ez akkor nem igazán tűnt égető problémának... Szívesen visszamennék most és arcon csapnám magam mondjuk... egy babzsákfotellel. Szóval, volt néhány ilyen véletlen megjegyzés, például:

2000. nov. 17. "Ha nagy leszek, a legnagyobb tervem: kötbeutazni a világot. Hogy mivel és főképp miből, azt nem tudom."

2001. nov. 5. "Mondtam már? Az a nagy álmom, hogy lesz egy rohadt nagy vitorláshajóm - tengeri, (ezt miért éreztem fontosnak hangsúlyozni? :D) és körbehajózom a földet. Ez nem olyan lehetetlen: csak pénz kell hozzá!"

Ahhha, jól megláttam a lényeget ismét!

A bejegyzés trackback címe:

https://silverlinings.blog.hu/api/trackback/id/tr607889540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása