The Bright Side of the Road

Napos oldal

Napos oldal

562. nap avagy eltelt másfél év...

...és sok dolog megváltozott valóban de még messze a cél de azért már tettem érte egysmást nem csak ültem a s*ggemen

2017. április 06. - A Beautiful Loser

Igen, kiszámoltam, erre is van weboldal, tényleg 562 nappal ezelőtt kezdtem írni ezt a blogot de sajnos a 182. nap óta nem írtam, csak hogy teljesen specifikusak legyünk. 

Na először is reflektálok erre az előző, 380 nappal ezelőtti bejegyzésemre és azokra a dolgokra amiket akkor írtam. 

" Találtam egy másik munkahelyet, körülbelül annyira izgalmas mint az eddigiek." - Azóta találtam még egyet. Ugyanannyira volt izgalmas. 

"örökbefogadtam egy kutyát, Rókit" - Róki megvan, él és virul, lassan de biztosan halad a szocializáció útján. Inkább lassan. De azt biztosan. 

"már régóta a fejemben van egy kutyás vállalkozás ötlete, amire egy remek példát láttam az USA-ban. Csak ugye, van pár dolog ami hiányzik: pénz, kutyákhoz értés, vállalkozási ismeretek és kapcsolatok." - még mindig a fejelmben van. Pénzem nincs, kutyákhoz értés: beíratkoztam egy kutyakiképző tanfolyamra. A többi még beszerzés alatt. 

"Persze, mindenki mondta, hogy ez nagyon nagy elköteleződés, hogyan fogok majd utazni, stb. " - elég sokat utaztam. Ld. blog. Na jó elárulom, hogy kutya nélkül is, ezúton is köszi a "nagyszülőknek", akik kényeztették a távollétem alatt. 

" ugye elköteleződés nélkül gyakorlatilag semmi nem érdemes csinálni, mert az olyan, mintha az ember súlytalanul lebegne a semmiben, felelősség és jelentőség nélkül" - na ez így van, megmondtam a frankót.

"és tervezünk egy kutyás blogot is." - megcsináltuk: http://dogventure.hu

Na most ennyi. 

A következő posztomban, talán 295 nap múlva leírom majd, milyen oldalak/blogok/emberek inspirálnak. 

Így érzek mostanság: 

energia.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://silverlinings.blog.hu/api/trackback/id/tr9812406309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása