The Bright Side of the Road

Napos oldal

Napos oldal

21. nap

2015. október 13. - A Beautiful Loser

Hát. Ma elkezdtem álláshirdetéseket nézni. Eléggé lelombozó.

Láttam több hirdetést is, amiben cikk-írókat, fordítókat keresnek, akár alkalmi jelleggel. Nem lenne rossz valami ilyesmit csinálni, szívesen foglalkoznék ezzel (az újságírás már régebben is tervben volt, de persze ment a szőnyeg alá minden egyébbel együtt.)

Találtam pár ígéretes online kurzust is, persze tök jó lenne, ha lenne időm ezeket végigcsinálni, márcsak azért, is, hogy rájöjjek, hogy tetszik-e egyáltalán a dolog. Például:

És talán nem is lenne hülyeség az informatikával kezdeni valamit, ha már ismét tanulásra adom a fejem, pár évtizedig talán még el lehetne ezzel lenni...

Persze a fentiek mellett egy csomó outdoor videót is nézegetek, ebbe például teljesen beleszerettem:

 KIrály lenne ilyen dolgokba akár csak belekóstolni, és a hétvégi via ferrata túra kapcsán eszembe is jutott, hogy csinálhatnék valami túrvezető képzést, ugyanis ilyen is van, azt nem tudom, hogy mire jó, de maga a képzés is elég nagy élmény szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://silverlinings.blog.hu/api/trackback/id/tr27965392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása