The Bright Side of the Road

Napos oldal

Napos oldal

-2. nap

2015. szeptember 22. - A Beautiful Loser

Megpróbáltam facebook-oldalt létrehozni ennek a blognak, nem igazán sikerült (még).

Egyébiránt nem sokat haladtam előre. Kimostam pár cuccot. Beregisztráltam a www.dogsurf.hu oldalra (13. ker kutyái, reszkessetek!) Majdnem elmentem jógára. Kaptam egy állásajánlatot egy nagyon kedves ismerősömtől, akinek ezért roppant nehéz volt azt mondani, hogy igazán jófej vagy hogy segíteni próbálsz, de nekem most itt el kell kezdenem önmegvalósítani ezerrel, és nem fér bele, hogy még egy most-épp-ez-van-jó-lesz-addig-is típusú melót kezdjek.

Na de hogy mégis akkor mit, ezt konkrétan még én sem tudom, szóval arra gondoltam, hogy fellapozom a réges-régi papír-alapú naplóimat ugyanis azokban folyamatosan listákat írtam arról, hogy mik is a terveim majd egyszer, már amikor éppen nem az aktuális szerelmi életem fejtegettem (ami nyilván nem létezett szóval nem tudom miről tudtam annyit írni).

Na jó, elég nehéz bármilyen írást is találni, ami nem arról szól,hogy miért nem tetszem ennek vgy annak, soha nem lesz pasim, meg barátaim se, ááá és különben is, minden szar...

Na jó. 2003 dec. 9.

"A két legfontosabb az életben:

- látni a világot,

- szerelem, vagyis szeretet (...)"

Na tessék, jól megmondtam a tutit.

dsc_0201.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://silverlinings.blog.hu/api/trackback/id/tr77807622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása