The Bright Side of the Road

Napos oldal

Napos oldal

2. nap - Bari by Day

2015. szeptember 26. - A Beautiful Loser

Nem, nem tudok feltölteni, talán ezt a szöveg még menne de a képek biztosan nem… Na mindegy, majd utólag, a lényeg, hogy meglegyenek a bejegyzések.

Ma is lőttem pár képet, ki is pofoztam őket Adoba Lightroomban, bár még így is hatalmas a lemaradásom a régebbi képeimmel: Málta, USA, esküvők, na meg még régebbi képek, amiket egyszer szeretnék szintén feltölteni/nyomtatni.

Ma egy farmersort volt rajtam, ami úgy tűnik ebben az évszakban itt már abszolút nem elfogadott viselet (akárcsak a cappuccino ebéd után… na de kérem!), ugyanis a Kiko nevű, még magyar viszonylatban is olcsó sminkcuccos boltban rám kattant a biztonsági őr, miután hosszasan szorongattam a kiválasztott körömlakkot. Nem értettem először, mint mond, azt gondoltam, jófej és kosarat akar adni, majd miután halálra rémült fejjel meggyőződött róla, hogy megvan az összes teszter a 2 eurós körömlakkok polcán, sűrű bocsánatkérések közepette visszasunnyogott a téli-titokzatos-domina-démon (vagy mi) kollekció pultja mögé. Hm… azért ennyire nem néztem ki leppukkantan, hogy pitiáner bolti lopással vádoljanak, de itt nem szabad kilógni a sorból, ha cicanaci kell, akkor az kell, vettem is inkább a hm-ben egy „takarítónő piszamanadrágja”-stílusú darabot, már csak egy ízléstelenül színes sportcipő kéne, és akkor jó leszek.

Befejezésnek pár kép máról:

A bejegyzés trackback címe:

https://silverlinings.blog.hu/api/trackback/id/tr357832178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása