The Bright Side of the Road

Napos oldal

Napos oldal

10. nap

2015. október 02. - A Beautiful Loser

Úgy érzem, nem voltam egészen hatékony a blog-projekt tervezési fázisában. Tegnap sem írtam, és ma sincs igazán sok inspirációm, igaz, ez annak is köszönhető, hogy ma péntek van és eddig a hét 4 estéjén valahol valamilyen bár-vagy konyhapultot támasztottam. Amit persze nem bánok, mert jó társaságban telt az idő, csak ennek folytán a kreativitásom és energiszintem némileg hanyatlott napközben.

Ha mást nem is, de újraolvastam egy bölcsész csajról szóló cikket:

http://uvegplafon.blog.hu/2015/06/24/igy_lesz_egy_szabad_bolcsesz_lanybol_meno_python_programozo

Ezt nagyon inspiráló volt elolvasni, bár tény, hogy nem lesz mindenkiből "menő" programozó, aki elkezd programnyelveket tanulni, de tetszik "bárkiből lehet bármi" hozzáállás. Továbbá, nem mintha bármilyen fogalmam lenne a programozásról, tetszik, hogy a nyelvtanuláshoz hasonlította, na ez talán nekem is menne. Mondjuk egy baj van azért ezzel a melóval is: a számítógép előtt kell ülni... Na de mondjuk baromira nem mindegy, hogy hol van az a gép! :D

digital-nomad-san-marcos-atitlan.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://silverlinings.blog.hu/api/trackback/id/tr977881956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása