The Bright Side of the Road

Napos oldal

Napos oldal

Az eleje (-3. nap)

"Du mußt dein Leben ändern." R. M. Rilke

2015. szeptember 21. - A Beautiful Loser

Hol is kezdjem... 100 (+3) nap múlva, 2015. december 31-én megkapom  az utolsó fizetésem, ennyi időm van tehát arra, hogy kitaláljam, hogyan tovább, mit is akarok kezdeni az életemmel.

Múlt héten derült ki, hogy megszűnik a cég, ahol dolgozom (és amit egyébként kedvelek leginkább a kollegák és a munkahelyi hangulát folytán), ez azt jelenti, hogy a szám szerint 5. munkahelyemnek fogok ez esetben búcsút inteni 3 éven belül. Nem mondanám, hogy sokkolt a dolog, mindnyájan számítottunk rá, én személy szerint meg csupán kellemes, átmeneti pihenőnek tartottam az itt töltött időt, amíg összekapom magam és fel nem építek valami ütős tervet az életem további részére, amivel majd befutok és híres leszek és gazdag.

Nos, a koppanás előbb jött, mint gondoltam, a nyarat úgy kezdtem el, hogy még kiélvezem ezt a felsztiválszezont aztán majd ősszel belevetem magam... Igen, mindig ez volt, majd ősszel, majd ha meglesz a diplomám/lakás/munka/szerelem szóval majd ha készen állok a nagy ugrásra, akkor majd odateszem magam... De valójában, sosem lebegett előttem egy konkrét cél, csak vártam, hogy valami történjen, meg különben is, a tél még olyan messze van... Ja, nem!

espn_winter_02_905.jpg

Tehát arra gondoltam (nyilván nem elsőnek ezen a világon...) kihasználva az apokalipszis hangulatot, meg hogy már úgyis minden mindegy, belehúzok, és a hátralévő 100 nap (az olaszországi nyaralás kezdetétől számítva) mindegyikén próbálok valami olyat tenni/gondolni/létrehozni/inspirálni ami jobbá teszi az életemet, és egyben élvezem is, olyanná, amilyenné mindig is szerettem volna, hogy váljon (akármilyen is az). Legyen tehát minden nap nyár! :)

Elöljáróban annyit, hogy rendkívül lusta és kitartásra és folytonos erőfeszítésre általában képtelen ember vagyok, szóval valószínűleg utálni fogom magam ezért az egészért, szenvedni fogok és anyázni, hogy mégis minek?? De ha nekem sikerül, sok, kis apró lépés révén bármiféle változást előidézni, akkor tényleg bárkinek sikerülhet... Az első lépés mindig a legnehezebb, pedig a legnagyobb út is csupán egy lépéssel kezdődik (ezt biztos mondta már valaki).

Szóval a nyaralás kezdetéig igazából csak szeretném nagyjából összeszedni, hogy miket is tervezek majd csinálni, megteremteni a materiális feltételeket (tiszta ruhák, kaja...) és forrásokat gyűjteni világmegváltó tervek tekintetében.

Holnap folytatom a tervezési fázist...

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://silverlinings.blog.hu/api/trackback/id/tr277804890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása